Bloemenkwekerij A&L Duin

Bloemenkwekerij A&L Duin gevestigd in het tuinbouwgebied van Heemskerk.
A & L Duin is een kwaliteits bolbloemenkwekerij, die zich toelegt op het telen van exclusieve lelie- en tulpenbloemen.
Deze kwekerij is een familiebedrijf bestaande uit vier broers en twee zonen
De geschiedenis van het bedrijf gaat drie generaties terug: tot nog voor 1900. De kwekerij heeft daarom een enorme knowhow op het gebied van bolbloemen. Bij de broers gaat het hierbij niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Al onze producten worden afgezet door de Veiling Aalsmeer (VBA).
Bij het teelproces letten wij erop dat de planten genoeg ruimte en licht krijgen om tot volle wasdom te komen. Dat vertaalt zich in hardheid van de steel, kleur-intensiteit van de bloem en stevig groen blad. Dit komt de houdbaarheid en de uitstraling van mogelijk uw bloemen ten goede. Het teelproces van de lelie vindt voornamelijk in de zomer plaats en het teelproces van de tulp in de winter.
Voor meer informatie over Fa. A&L Duin:

www.a-lduin.nl
info@a-lduin.nl