V.O.F. R. Verduin

V.O.F. R. Verduin is gelegen aan de Voorweg 9 in het tuindersgebied in het Heemskerkerduin.

Hier worden tulpen en leeuwenbekken geteeld.

De leeuwenbekken worden buiten in de vollegrond geteeld. Hierdoor krijg je een zwaardere kwaliteit. De aanvoer is van Juni tot en met Oktober. Alle leeuwenbekken worden afgezet via de veiling Royal Floraholland op de vestiging Aalsmeer.

Daarnaast worden er in de winter tulpen gebroeid in rolkassen in de vollegrond.

Door een samenwerking met een bollenteler/veredelaar uit de Goorn worden er uitsluitend nieuwe exclusieve tulpen gebroeid. Deze worden vanaf half Januari tot half April afgebroeid. Het aanbod staat o.a. ook op de website van Uitheemskerk.nl.

De afzet van de tulpen vind ook plaats via de veiling Royal Floraholland op de vestiging Aalsmeer.

Ook zijn wij actief in de veredeling van nieuwe tulpen.

Voor meer informatie hierover kun je terecht op de facebookpagina jverduin tulpenveredeling.

• V.O.F. R. Verduin

• rcamverduin@gmail.com